22 de maig 2008

DIJOUS = PLUJA


Ja us dic d´entrada que aquest post és molt xorres, però mira, així expresso el que em passa cada dijous, i potser algú em pot corroborar el tema amb un estudi.
Algú sap quin dia de la setmana plou més sovint? (almenys a Sabadell) Doncs com us podeu imaginar és el dijous. Almenys és el que jo penso. Bé, de fet hi ha més gent que ho pensa, ja que desde que ho estic expressant publicament, molta gent m´ho confirma.
La història comença el dia que anomeno els dijous com el dia de tennis. Des de les 18:30 fins a les 21:00 que estic jugant (si no em fan fora de la pista). D´altres dies també jugo, està clar, però el dijous és fixe.
Doncs bé, dona la casualitat que molts dels dijous de l´any se li dona per ploure, i clar, com us podeu pensar, molt no jugo. Ei, que ja ho se que fa falta, però cony! Serà que no hi ha dies a la setmana per ploure!! I em direu, "doncs canvia de dia". Sí, ja ho se, però és que aquest és el dia que em va més bé a mi i a la gent que quedo per jugar.
Però lo bo va venir l´altre dia quan em van corroborar la meva teoria per la radio, al programa Versió Rac1. Estaven parlant de la pluja, i que molta gent deia que plovia en cap de setmana. Un entés deia que no era així, el que passava és que com que el cap de setmana tenim temps lliure i volem fer coses, dona la sensació que sempre plou. I que entre setmana com que anem a treballar no estem tant al tanto de quin dia plou o no plou. El fet és que un oient va enviar un e-mail dient que havia vist un estudi on deia que el dia de la setmana que plovia més era el dijous. Òstia! vaig dir. Algú que em compren!! Vaig estar a punt de trucar per corroborar-ho.
Però com us deia abans, la gent ja no em pren per boig o pesat, ja que després de tanta queixa, m´estan confirmant que els dijous ja estan pendents de si plou o no plou, i la cosa també està en que afirmen que SÍ!, que els dijous plou molts cops. Gracies!!!
Per cert, avui és dijous i a Sabadell està plovent.

P.D. (nota de les 20:00 h): Al final ha parat de ploure cap allà les 11, i fins i tot ha fet sol. I m´he dit, vinga va, que encara jugarem. He quedat amb un amic per jugar, però cap a les 18:15 ja estava una mica núvol. Bé, hem tingut pista a les 18:45. Entrem a la pista, escalfament de 5 minuts...i a ploure!!! T´ho juro que no ho entenc!!

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Carles. He estat buscant una mica sobre akest tema i encara se't haurà de donar la raó... jeje. Llegeix akest trosset d'article que he trobat sobre la teoria que plou més els dijous:

"La teoría que fundamenta este hecho es que durante las semanas hay muchos más coches conduciendo, muchas más máquinas funcionando...en definitiva, se crea más polución.
Este planteamiento ya se pensó en los años 20, cuando llegaron a creer que el domingo era el día en el que menos llovía. Incluso algunos estudios han llegado a la conclusión de que los martes son los días más lluviosos, aunque otros apuntan a que son los jueves o los viernes. Ahora la diferencia está en que se ha comprobado con datos científicos".

Espero que et sigui d'ajuda.
Petons.
Gemma D.

CARLES DAVI ha dit...

Ei Gemma, al final tots vindreu a mi. Gracies per la informació.

Mikel ha dit...

potser si , jo jugo els dimarts i els dijous i no he notat que plogui mes els dijous , clar que de fet ens hem pasat un munt de mesos sense pluja...

CARLES DAVI ha dit...

Ei Mikel, encara que hi hagués sequera, a Sabadell els dijous plou tot sovint. Per cert, a Londres, l´unic dia dels que hi vam ser i va ploure va ser el dijous...

Mikel ha dit...

juasjsasjaasjasu ets l´home de la pluja...

Charlie ha dit...

Doncs no m'hi he fixat mai...

CARLES DAVI ha dit...

Ei Charlie, doncs ja veuràs, ja...