08 de febrer 2008

NOU CD DE "MARTIN Y LA BARQUICHUELA LERE_LE"


Bé amics, us presento el nou treball del grup "Martín y la Barquichuela Lere_le" on hi toca, bé, millor dit, hi composa i toca l´Albert Faz, el qual és el meu instructor en el món de la guitarra (que difícil que ho tens Albert!).
Durant mesos vaig anar seguint la creació del disc, i la veritat és que feia bona pinta. Finalment ja l´han tret, i ha superat el que m´esperava. Un disc molt treballat, ho se pel que m´anava comentant l´Albert, i pel resultat, ja que només escoltant-lo veus la quantitat de detalls que hi ha, tant musicals com vocals, i la instrumentació total del disc, que fa que el so sigui molt variat. Dir també que han tingut col.laboradors molt bons, com l´aportació d´una veu femenina espectacular (Angela?) i la del conegut Manu Guix.
Generalitzant una mica (difícil!), jo el disc el veig molt tranquil, agradable d´escoltar, tot i que en certs moments si que li foten canya (eh Albert!). Juga amb molts sons i ritmes, des de la Bossanova, fins a certs moments electronics. I una cosa que m´ha agradat força, i és una percepció particular, és que en un parell de temes m´han recordat als Midnight Oil, un grup pel qual tinc molta devoció.
En fi, us el recomano de veritat. I si voleu escoltar alguna mostra podeu visitar la seva pàgina al Myspace , i comprar el seu disc o cançons individuals al iTunes .
Per cert, també comentar que el proper dia 14 de febrer toquen a la sala Luz de Gas a les 21:30, on sortiran a escena amb vuit musics, que pot ser espectacular, ja que en directe, i sempre segons la meva opinió, milloren. Si voleu podeu veure la crònica d´un concert seu al que vaig anar aquí .

6 comentaris:

Mikel ha dit...

vaig a veure si escolto alguna cosa...

CARLES DAVI ha dit...

Hola Mikel, ben fet!

CARLES DAVI ha dit...

EI, ESTARIA BÉ QUE QUI ESCOLTI ALGUNA DE LES CONÇONS POSES ALGUNA OPINIÓ DIENT QUE EN PENSA. GRACIES.

Anònim ha dit...

doncs jo trobo que està força bé....
albert

CARLES DAVI ha dit...

Ei Albert..., quina has escoltat....?

Anònim ha dit...

Ja, verjetno zato je